Componente mecanice necesare realizarii unui CNC sau a unei automatizari industriale.
Subcategorii
Un motor cu perii cu un design ergonomic, cu o putere de 530W si 29.000rpm, ideal pt. aplicatiile CNC hobby sau DIY. Fiabilitate dovedita in timp, calitate germana.
Motor frezare 800W si o greutate de 1,4Kg, cu perii, design inteligent pt. protectia la praf si span, controlul electronic al turatiei si protectii la supra-curent si incalzire. Buton pt blocarea axului pt o schimbare usoara a sculei.
Ansamblu angrenaj reductor cu raport 1:5 HTD5M pentru motor pas cu pas (hibrid) Nema 34. Contine toate componentele (roata dintata HTD5MZ18 cu gaura de 14mm si canal de pana si curea HTD5M-550)
Capac plastic ABS gri pentru profilele din aluminiu cu sectiunea de 30x30
Capac plastic ABS gri pentru profilele din aluminiu cu sectiunea de 45x45
Capac plastic ABS gri pentru profilele din aluminiu cu sectiunea de 45x90
Clema otel zincat pt. prindre/fixare rapida materiale. Se foloseste pt. fixarea ferma, eficienta si rapida a materialelor ce urmeaza a fi frezate. Deosebit de utile atunci cand se lucreaza in serie. Forta de apasare: 27 Kg. Model cu impingere orizontala
Clema de fixare rapida cu actionare verticala si forta de apasare de 27Kg. Constructie robusta din otel zincat, tampon apasare de cauciuc reglabil pe inaltime.
Clema otel zincat pt. prindre/fixare rapida materiale. Se foloseste pt. fixarea ferma, eficienta si rapida a materialelor ce urmeaza a fi frezate. Deosebit de utile atunci cand se lucreaza in serie. Forta de apasare: 90Kg
Coltar 30 GD-Z, din aluminiu turnat, vopsit in camp electrostatic (RAL #7012), cu aripi centrare pe profil aluminiu. Asigura o prindere ferma, la unghi drept a profilelor de aluminiu asigurand o rezistenta mai mare la incarcari. Special conceput pt. profilele din seria 30.
Coltar 45 GD-Z, din aluminiu turnat, vopsit in camp electrostatic (RAL #7012), cu aripi centrare pe profil aluminiu. Asigura o prindere ferma, la unghi drept a profilelor de aluminiu asigurand o rezistenta mai mare la incarcari.
Cuplaj elastic cu insertie diametru 25mm si lungime de 30mm pregaurit la 10mm (pt. ax motor) si 10mm (pt. ax surub transmisie).
Cuplaj elastic cu insertie diametru 25mm si lungime de 30mm pregaurit la 8mm (pt. ax motor) si 10mm (pt. ax surub transmisie). Datorita insertiei, transmiterea miscarii se face precis, fara backlash.
Cuplaj elastic cu insertie diametru 25mm si lungime de 30mm pregaurit la 8mm (pt. ax motor) si 8mm (pt. ax surub transmisie). Datorita insertiei, transmiterea miscarii se face precis, fara backlash.
Cuplaj elastic cu insertie elastomer, SRJ20C, preia socurile de la schimbarea sensului, mici dezalinieri si reduce backlash. Folosit la transmisia miscarii (legatura) intre motor si surubul de transmisie. Pretabil la motoarele cu ax nu mai mare de 8mm si pana la 3Nm.
Cuplaj cu insertie (elastomer) de dimensiuni marite pt. prinderea pe ax de 14mm (motoare pas cu pas Nema34). Reduce backlash. Face legatura intr-un mod ferm intre motorul pas cu pas (sau servo) si surubul de transmisie.
Cuplaj de dimensiuni mari, pentru forte pana la 30Nm, pretabil ala motoarele pas cu pas Nema34, Nema42 cu ax de 14/16mm. Preia cu succes usoare nealinieri, vibratii si rezonante nedorite din motor.
Cuplaj elicoidal din aliaj aluminiu, format dintr-o spira formata prin prelucrare CNC cu prindere in capete la diametru de 5mm. Pentru motoarele pas cu pas Nema17 cu ax de 5mm. Asigura o legatura flexibila dar precisa.
O mare parte din motoarele pas cu pas au axul cu grosimea de 1/4 inch, ceea ce inseamna o dimensiune de 6.35mm. Din acest motiv si fiind dificil de prelucrat la aceasta cota, cuplajele elicoidale de 1/4" rezolva simplu aceasta problema.
Cuplaj elicoidal din aliaj aluminiu, cu gauri de prindere de 5mm si 8mm, doua randuri de prindere imbus, face legatura intre axul motorului (in general la motoarele Nema 17, axul exte de diametru 5mm) si transmisie (de ex. surub trapezoidal).
In unele aplicatii este necesara folosirea de motoare Nema23, motoare ce au axul de 6.35mm (1/4 inch). Aceste cuplaje rezolva problema transferului de la axul motorului la axul surubului.